Träningsdag!



Där har ni lilla mig, sitter och fyller på med vätska (smygreklam för jobbet...) Har kört bodyjam med Linnea. Det gick väl helt okej och svettigt blev det! Mycket roligt måste jag säga! Snart ska ge mig iväg för att träna gym och sedan simma! Så hurtig lilla jag är! Helgen har varit bra som vanligt!

I fredags skulle jag haft en dejt med Emma, men jag fick dissen och tog mitt andra handsval! (Hanna jag driver, du är alltid först på min lista! My number one, och när vi ändå håller på vill du gifta dig med mig??????) Hihi, jaaa jag va alltså med Hanna och vi drog in till stan mötte upp hennes finfina vän Lo och hade allmänt mysigt! Vi gick på bio och såg Bridesmaids. Konstig film. Handlingen var inte grym men den var ändå rolig?? Haha! Sen igår ja då var jag och Linnea och med Jasse en stund sedan bar det av mot N. Blev kvar där en stund och det bjöds på te i alla olika smaker! Tackar och bugar för det söta du. Sen blev det lite tjej häng i mitt flickrum med Hanna och Emma! Många emmor men inte samma! Haha.  Boooring inlägg. Tjaråååå.

OLOF skriver...

du ska var glad att du har mig. annars hade du varit alldeles forever alone, BIIIIIIIITCH.

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bra att ha information

Vi godkänner alla kommenater innan de publiceras!

Taskiga kommentarer framförs personligen till Mike Tyson.

Nej, Linnea bedriver inte flodhästsuppfödning.

Designen är gjord av vår snälla vän Hermann, som inte gör designer till andra.