Today,




Som ni ser så åkte inte jag hela vägen hem efter skolan, blev ett litet mellanstopp. Och kollar man noga på bilderna ser man också att jag fick sällskap hem. Och nej jag syftar inte på Emma, så liten är hon inte! Utan fick med mig ett par skor. Emma va pinsam och frågade en stackars kille vilka skor som var snyggast. Stackarn! Han rösta på ett annat par så då tänkte jag vara en rebell och tog dom andra mohaha. Tänkte utmana med dom på imorgon. Har ni tur så slängs det upp en outfit bild då! Ps. Har världens underbaraste vänner! vad skulle jag vara utan er????

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bra att ha information

Vi godkänner alla kommenater innan de publiceras!

Taskiga kommentarer framförs personligen till Mike Tyson.

Nej, Linnea bedriver inte flodhästsuppfödning.

Designen är gjord av vår snälla vän Hermann, som inte gör designer till andra.