SR och SVT.

Tror att jag skrev rätt nu va??? Har iaf tillbringat denna dag på Sveriges Radio och Sveriges television. Japp, och det var väl lite både och! Inte det roligaste men inte heller det värsta jag gjort??? Haha. Grejen var den att efter alltihopa så skulle vi till en buss som skulle ta oss till gullmarsplan för att sedan åka hem. Jag och Hanna hängde inte med i svängarna och blev lämnade ensamma i den stora staden! Från gärdet tog vi bussen mot gullmarsplan. Något jag aldrig gör om igen då den åkte runt överallt! Sightsing kan man också kalla det. Så vi missade både direkt bussen vi kunde tagit och tåget som vi också skulle kunnat ta! Så jag och Hanna blev kvar 1h extra! JÄTTE KUL VERKLIGEN! Ja okej det var det, har alltid kul med henne!




Lilla jag idag!

vanja skriver...

hej söta du!

Var med i dagens blogg, och få chansen att få 150-200 mer unika till bloggen! Det är bara att kommentera "jag är med";)

http://solvanjaalice.blogg.se/2011/october/veckans-blogg.html#comment

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bra att ha information

Vi godkänner alla kommenater innan de publiceras!

Taskiga kommentarer framförs personligen till Mike Tyson.

Nej, Linnea bedriver inte flodhästsuppfödning.

Designen är gjord av vår snälla vän Hermann, som inte gör designer till andra.