Söndags plugg!

Just nu gör jag allt som jag inte ska. Plugga borde vara det jag gör, men jag har gluttat film och nu sitter jag här och skriver. Allt för att skjuta upp skiten. Men det är väl så jag fungerar. Klarar det jag vill under press.

Helgen då? Den har varit precis som en bergochdalbana! I fredags hade vi super mysigt, jag, Anna, Hanna och Emma. Helt klart en riktigt skön kväll. Värmen var på vår sida och det kändes verkligen inte som en kallhöst kväll. På slutet träffade vi några pojks och sedan slutade kvällen med att jag skämde ut mig precis som vanligt! Men det är väl så det ska vara? Man ska bjuda på sig själv, och det är ju jag rätt bra på. Haha. Men alla fick ett gott skratt och även jag så det gör ju inget. Igår blev det jobb och en död ulla spenderade kvällen alone. Lite tråkigt och inte alls som det var menat! Men motgångar ger väl medgångar? Idag känner jag mig lite sådär känslosam. Lite depp och sådär. Men man får ha sånna dagar också! Kollade ju som sagt på bröllopsduellen och den va grym! Men nu ska jag plugga lite. Puss
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bra att ha information

Vi godkänner alla kommenater innan de publiceras!

Taskiga kommentarer framförs personligen till Mike Tyson.

Nej, Linnea bedriver inte flodhästsuppfödning.

Designen är gjord av vår snälla vän Hermann, som inte gör designer till andra.