Måndag.




Hejsan alla fina, idag är jag minst lika trött som vanligt även om jag fick lite sovmorgon då jag och min far åkte till sjukhuset för att undersöka min astma. Inga bakslag och inga framsteg. Vet inte om jag tycker det känns som om detta besök varit mer eller mindre onödigt. Men iaf! Har massa plugg att fixa men helst av allt skulle jag bara slänga mig i sängen, krypa ner under täcket äta något gott. Något väldigt gott.... Sånt som man blir tjock av ni vet! Haha, och framför allt önskar jag att jag kunde mysa med en söt liten vovve....! Men inget av det får jag. Usch känner mig som 12år som tjatar om en liten hund, eller kaning eller vad som med lite hår på kroppen. Men jag vill verkligen ha en myskamrat! En vovve, en bästa vän liksom. Ajaaaa ska fortsätta deppa med allt plugg tjarååå.

hanna skriver...

LOL, ullis. LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

Anonym skriver...

haha vafan vill du?????

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bra att ha information

Vi godkänner alla kommenater innan de publiceras!

Taskiga kommentarer framförs personligen till Mike Tyson.

Nej, Linnea bedriver inte flodhästsuppfödning.

Designen är gjord av vår snälla vän Hermann, som inte gör designer till andra.