Måndag.

Hatar måndagar, men hatar denna måndag ännu mer då hela dagen varit seg. Seg som bajs. Knappt gjort något i skolan och sedan missade jag träningen. Lite surt men men. Dock har jag haft en slang från näsan ner i halsen och de va ju intressant! Haha. Men eftersom livet bjuder på så mycket just nu ska jag slänga mig i sängen. Skriva lite i dagboken och kolla på pretty woman. Någon som sätt den filmen för många gånger??? Nej skulle inte tro det va!

Pusssssss från ullan.

hanna skriver...

har aldrig sett den 8)

Anonym skriver...

Jag har sett den to much!HAHA..<3

Anonym skriver...

HANNA! DU är galen, se den! ååh så bra, emma du är galen man kan se den om och om igen :D

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bra att ha information

Vi godkänner alla kommenater innan de publiceras!

Taskiga kommentarer framförs personligen till Mike Tyson.

Nej, Linnea bedriver inte flodhästsuppfödning.

Designen är gjord av vår snälla vän Hermann, som inte gör designer till andra.