Lördag

Måste bara få säga att denna dag har varit sjukt lång. Började med att jag åkte in med mamma och pappa till haninge. Där spenderande vi tiden åt att kolla på husbilar, inte så kul. Senare när jag kom hem satte jag mig i soffan och där sitter jag än. Nu sitter jag och väntar på mamma och Mathias som är på väg hit. Har varit ensam sen 7 så ska bli lite skönt med underhållning.
Just för tillfället kollar min katt på någon dålig serie och jag läser tråkiga bloggar.
Nog med min sega dag.
Puss och Kram
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bra att ha information

Vi godkänner alla kommenater innan de publiceras!

Taskiga kommentarer framförs personligen till Mike Tyson.

Nej, Linnea bedriver inte flodhästsuppfödning.

Designen är gjord av vår snälla vän Hermann, som inte gör designer till andra.