i don't want to face this world alone.

Nu kläcker jag hemligheten om mig själv! Haha, jag spar på alla fina citat jag hittar. Skriver ner dom på en remsa papper och sedan stoppar jag ned dom i en blå liten mapp. Har ni någonsin sett filmen how do you know? Hon sparar en massa massssssa citat och skriver ned dom på post it lappar och hänger de på sin spegel så hon varje morgen och kväll får lite egobooost när hon står där och borstar tänderna. Så, precis så ska jag göra! Så min samling börjar faktiskt växa på!

Så nu har jag äntligen släppt den bomben, dock kanske man verkar som en mupp när jag även säger att jag sitter och lyssnar på gammla kärlekslåtar som man lyssnade på när man var liten? Så som brittan och westlife??? Bögigt? Nej skulle inte tro det. Så en kombo av citat och oldschool plus en dagbok gör denna kväll till en riktigt höstkväll. Nu saknas bara en kopp te. Please kan någon ge mig den??? Puss.
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bra att ha information

Vi godkänner alla kommenater innan de publiceras!

Taskiga kommentarer framförs personligen till Mike Tyson.

Nej, Linnea bedriver inte flodhästsuppfödning.

Designen är gjord av vår snälla vän Hermann, som inte gör designer till andra.