Ett litet avbrott.

Tjenare. Som ni märker kommer hela bloggen andas Emma för ett litet tag. Hon är så jäkla snygg och alla bilder man redigerar blir man så stolt över och vill dela med sig av! Inte så konstigt va??? Hihi. Jag känner mig även stolt över fler saker. Får man göra det utan att låta bithig??? ARÅ i den här bloggen får man det!

Jag är stolt över att jag lyckades sminka Emma så snyggt ute i skogen, och sedan sminkade jag Hannie, och hon som inte ens brukar ha smink blev nöjd! GAH stolt jag blev. Fina flickor det där! Och nyss simmade vi ett bajsbra simpass. Så det är jag också stolt över! Jag har mycket att vara glad för även i sånna här gråa dagar. Jag har tur jag! Aja. Här kommer lite bilder från igår då jag va med mina fina vänner!


hanna skriver...

LOVE YOU MAKE-UP ARTISTEEEEEEEEN

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bra att ha information

Vi godkänner alla kommenater innan de publiceras!

Taskiga kommentarer framförs personligen till Mike Tyson.

Nej, Linnea bedriver inte flodhästsuppfödning.

Designen är gjord av vår snälla vän Hermann, som inte gör designer till andra.