2009-10-11 22.01.13

Detta är ett inlägg jag skrev i min blogg för länge sen, jaa ni ser datumet! Gulligt!! Och det stämmer bara bättre och bättre med åren! Linnea om någon borde läsa igenom detta! 

Från Linnea:

Hahah går inte att beskriva dig gumman. Jag älskar dig hur mkt som helst och jag är så glad att du alltid finns här när jag behöver någon. Du har hjälpt mig när jag har haft det svårt. Och när du tror att jag glömmer dig, så gör inte jag de. Du är bland dom få som jag tänker på från dag till kväll. Tro inget annat. Du och jag har för många minnen. Inte ens en hundradel skulle få plats på den här lilla skriv rutan. Men nånstanns dom finns plats är i mitt hjärta. Och där sitter dom inristade livet ut. Du och jag som irriterande tonåringar, du och jag som ny utbildade studenter, du och jag som nyblivna mammor, du och jag som änkor, du och jag med rosaa hår och rullator race, du och jag hand i hand i graven<3



Åååh, alltid. Verkligen vi har verkligen tagit oss igenom alla jävla tider tillsammans. Ända sen problemet var att man var liten och kär i någon och vågade inte fråga chans på den tills ett problem är så mycket mer. Tills livet börjat sätta en mycket mer på prövning. Vi har haft så många sjuka och roliga minnen tillsammans. Och jag vet
att det jag gått igenom har fått mig rätt knäpp eller nått. Och du fanns alltid där. Precis som jag alltid kommer finnas där för dig. Mörka dagar som ljusa dagar har jag dig vid min sida och du mig. Hand i hand genom allt. Ensam är stark men tillsammans är man oslagbara. Hade jag inte haft dig så vet jag inte vad jag hade varit för person idag? Kanske hade jag inte ens existerat. Det är nog ingen inte ens du som vet hur stor del av all smärta jag bärt på som lättat genom att ha dig vid min sida. Jag vet att det inte varit lätt för dig heller, men tillsammans har vi klarat det. Om inte du skulle orkat vem fan skulle gjort det då? INGEN! Absolut ingen! Fan vad jag är glad att jag har dig! Skulle du försvinna skulle mitt liv gå under. Och det är inget jag bara säger. DEt är verkligen sant! Shit, kan inte ens tänka mig tanken. Du å jag med rullator race. Längtar redan. Spelar ingen roll om du skulle hamna på andra sidan jorden. För jag skulle ändå vara din vän. Skulle höra av mig varje dag. Åh ett liv utan dig finns inte. Det gör verkligen inte det! Kan aldrig någonsin visa min tacksamhet för allt du gjort för mig. Men jag ska aldrig släppa taget och alltid vara här för dig! ALLTID. Skulle aldrig låta dig gå...

Jag älskar dig. och det kommer från hjärtat.

Allt detta som skrevs då känns som något jag skulle kunnat skrivit nyss! Love u!

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bra att ha information

Vi godkänner alla kommenater innan de publiceras!

Taskiga kommentarer framförs personligen till Mike Tyson.

Nej, Linnea bedriver inte flodhästsuppfödning.

Designen är gjord av vår snälla vän Hermann, som inte gör designer till andra.